Understanding Gender Differences in Traditional and Cyberbullying: An Evaluation of Construct Validity of the 2013 School Crime Supplement to the National Crime Victimization Survey

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Betancourt, Anthony (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: [Erscheinungsort nicht ermittelbar] City University of New York 2020
In:Jahr: 2020
Online-Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Subito Bestelldienst: Jetzt bestellen.

MARC

LEADER 00000cam a22000002c 4500
001 1912733250
003 DE-627
005 20250113055042.0
007 cr uuu---uuuuu
008 241217s2020 xx |||||o 00| ||eng c
035 |a (DE-627)1912733250 
035 |a (DE-599)KXP1912733250 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 2,1  |2 ssgn 
100 1 |a Betancourt, Anthony  |e VerfasserIn  |4 aut 
245 1 0 |a Understanding Gender Differences in Traditional and Cyberbullying: An Evaluation of Construct Validity of the 2013 School Crime Supplement to the National Crime Victimization Survey 
264 1 |a [Erscheinungsort nicht ermittelbar]  |b City University of New York  |c 2020 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
787 0 8 |i Forschungsdaten  |a USA. Bureau of Justice Statistics  |t National Crime Victimization Survey: School Crime Supplement, 2013  |d [Erscheinungsort nicht ermittelbar] : [Verlag nicht ermittelbar], 2014  |w (DE-627)1840046228 
856 4 0 |u https://academicworks.cuny.edu/gc_etds/4066  |x Verlag  |z lizenzpflichtig  |3 Volltext 
935 |a mkri 
951 |a BO 
ELC |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4637698812 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1912733250 
LOK |0 005 20241217045108 
LOK |0 008 241217||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 035   |a (DE-2619)ICPSR150826 
LOK |0 040   |a DE-2619  |c DE-627  |d DE-2619 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-2619 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a nacp 
ORI |a SA-MARC-krimdoka001.raw