Planning for a crisis, but preparing for every day: What predicts schools' preparedness to respond to a school safety crisis?

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Bradshaw, Catherine P 1975- (VerfasserIn)
Beteiligte: Johnson, Sarah ; Kush, Joseph M. ; Debnam, Katrina J.
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2022
In: Frontiers in communication
Jahr: 2022, Band: 7
Online-Zugang: Volltext (kostenfrei)
Volltext (lizenzpflichtig)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway

MARC

LEADER 00000caa a22000002c 4500
001 1912651203
003 DE-627
005 20250112055043.0
007 cr uuu---uuuuu
008 241217s2022 xx |||||o 00| ||eng c
024 7 |a 10.3389/fcomm.2022.765336  |2 doi 
035 |a (DE-627)1912651203 
035 |a (DE-599)KXP1912651203 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 2,1  |2 ssgn 
100 1 |a Bradshaw, Catherine P  |d 1975-  |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1204150001  |0 (DE-627)1689293632  |4 aut 
109 |a Bradshaw, Catherine P 1975-  |a Bradshaw, Catherine Pilcher 1975-  |a Bradshaw, Catherine 1975- 
245 1 0 |a Planning for a crisis, but preparing for every day: What predicts schools' preparedness to respond to a school safety crisis? 
264 1 |c 2022 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
700 1 |a Johnson, Sarah  |e VerfasserIn  |4 aut 
700 1 |a Kush, Joseph M.  |e VerfasserIn  |4 aut 
700 1 |a Debnam, Katrina J.  |e VerfasserIn  |4 aut 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Frontiers in communication  |d Lausanne : Frontiers Media, 2016  |g 7(2022)  |h Online-Ressource  |w (DE-627)859675106  |w (DE-600)2856337-2  |w (DE-576)469851562  |x 2297-900X  |7 nnas 
773 1 8 |g volume:7  |g year:2022 
787 0 8 |i Forschungsdaten  |a Bradshaw, Catherine P.  |t Comprehensive Assessment of School Climate to Improve Safety in Maryland Middle Schools, 2015-2018  |d [Erscheinungsort nicht ermittelbar] : [Verlag nicht ermittelbar], 2022  |w (DE-627)1840037369 
856 |u https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fcomm.2022.765336/pdf  |x unpaywall  |z Vermutlich kostenfreier Zugang  |h publisher [oa journal (via doaj)] 
856 4 0 |u https://doi.org/10.3389/fcomm.2022.765336  |x Resolving-System  |z kostenfrei  |3 Volltext 
856 4 0 |u https://www.ojp.gov/ncjrs/virtual-library/abstracts/planning-crisis-preparing-every-day-what-predicts-schools  |x Verlag  |z lizenzpflichtig  |3 Volltext 
935 |a mkri 
951 |a AR 
ELC |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4637616743 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1912651203 
LOK |0 005 20241217044813 
LOK |0 008 241217||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 035   |a (DE-2619)ICPSR175065 
LOK |0 040   |a DE-2619  |c DE-627  |d DE-2619 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-2619 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a nacp 
OAS |a 1 
ORI |a SA-MARC-krimdoka001.raw