Developmental Moderators of a Single-Session Incremental Theory of Personality Intervention on Aggressive Behavior

This study examines two indicators of developmental level (testosterone and grade) as moderators of the effects of a single-session incremental theory of personality intervention on both traditional and online aggressive behaviors. A sample of 535 Spanish adolescents (boys: 50%; age: 12?17 years) pa...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Calvete, Esther (VerfasserIn)
Beteiligte: Fernández-González, Liria ; Echezarraga, Ainara ; Orue, Izaskun ; Petersen Muga, Javiera ; Longa, Mikel
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2022
In: Journal of interpersonal violence
Jahr: 2022, Band: 37, Heft: 9/10, Seiten: NP7528-NP7553
Online-Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Schlagwörter: