Introducing restorative practices into high schools’ multi-tiered systems of support: successes and challenges

We report findings from a recent field test assessing the feasibility of training teachers in implementing restorative practices within a multi-tiered approach to supporting student behavior. First, we provide an overview of our training content, training delivery, and follow-up coaching. Second, we...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Vincent, Claudia (VerfasserIn) ; Inglish, John (VerfasserIn) ; Girvan, Erik (VerfasserIn) ; Van Ryzin, Mark (VerfasserIn) ; Svanks, Rita (VerfasserIn) ; Springer, Shareen (VerfasserIn) ; Ivey, Allison (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2021
In: Contemporary justice review
Jahr: 2021, Band: 24, Heft: 4, Seiten: 409-435
Online-Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Schlagwörter: