Using Reentry Simulations to Promote Changes in Attitude toward Offenders: Experiential Learning to Promote Successful Reentry

This research examines the viability of using reentry simulations as a tool for influencing changes in participants’ perspectives about the realities of coming back in the community after a period of incarceration. Using both quantitative and qualitative methodologies, we investigated changes in att...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Moak, Stacy C. (VerfasserIn)
Beteiligte: Walker, Jeffery T. ; Earwood, Martha ; Towery, Gabby
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2020
In: American journal of criminal justice
Jahr: 2020, Band: 45, Heft: 1, Seiten: 126-144
Online-Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Schlagwörter: