Schools betrayed: roots of failure in inner-city education

Urban decline -- Labor markets -- Communities and cultures -- Racial segregation and inequality -- Vocational education -- Remedial education -- Classroom dynamics -- Conclusion -- Appendix A. Quantitative evidence -- Appendix B. Some historical evidence about language styles and schooling

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Neckerman, Kathryn M. (VerfasserIn)
Medienart: Druck Buch
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: Chicago, Ill. [u.a.] University of Chicago Press 2007
In:Jahr: 2007
Online Zugang: Autorenbiografie (Verlag)
Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Verlagsangaben (Verlag)
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Subito Bestelldienst: Jetzt bestellen.
Schlagwörter:
Beschreibung
Zusammenfassung:Urban decline -- Labor markets -- Communities and cultures -- Racial segregation and inequality -- Vocational education -- Remedial education -- Classroom dynamics -- Conclusion -- Appendix A. Quantitative evidence -- Appendix B. Some historical evidence about language styles and schooling
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. [243]-252) and index
Beschreibung:XII, 260 S. graph. Darst. 24 cm
ISBN:9780226569604
0226569608