Ciesielski, M. (2019). Pädagogische Strafe oder strafende Pädagogik?: Eine qualitative Bestimmung von Krisenursachen in Jugendstrafsystemen am Beispiel Kolumbiens = Pedagogical punishment or punitive pedagogy? : a qualitative determination of crisis causes for the Colombian juvenile justice system. Kriminologisches Journal, 51(2), 126-142. doi:10.3262/KJ1902126
Chicago Style (17th ed.) CitationCiesielski, Markus. "Pädagogische Strafe Oder Strafende Pädagogik?: Eine Qualitative Bestimmung Von Krisenursachen in Jugendstrafsystemen Am Beispiel Kolumbiens = Pedagogical Punishment or Punitive Pedagogy? : A Qualitative Determination of Crisis Causes for the Colombian Juvenile Justice System." Kriminologisches Journal 51, no. 2 (2019): 126-142. https://doi.org/10.3262/KJ1902126.
MLA (9th ed.) CitationCiesielski, Markus. "Pädagogische Strafe Oder Strafende Pädagogik?: Eine Qualitative Bestimmung Von Krisenursachen in Jugendstrafsystemen Am Beispiel Kolumbiens = Pedagogical Punishment or Punitive Pedagogy? : A Qualitative Determination of Crisis Causes for the Colombian Juvenile Justice System." Kriminologisches Journal, vol. 51, no. 2, 2019, pp. 126-142, https://doi.org/10.3262/KJ1902126.