An adolescent victimization immigrant paradox? School-based routines, lifestyles, and victimization across immigration generations

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Peguero, Anthony A. (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2013
In: Journal of youth and adolescence
Jahr: 2013, Band: 42, Heft: 11, Seiten: 1759-1773
Online-Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway

MARC

LEADER 00000caa a22000002c 4500
001 1912451042
003 DE-627
005 20250121055004.0
007 cr uuu---uuuuu
008 241217s2013 xx |||||o 00| ||eng c
024 7 |a 10.1007/s10964-012-9904-2  |2 doi 
035 |a (DE-627)1912451042 
035 |a (DE-599)KXP1912451042 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 2,1  |2 ssgn 
100 1 |a Peguero, Anthony A.  |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1163486833  |0 (DE-627)1027835600  |0 (DE-576)508027640  |4 aut 
109 |a Peguero, Anthony A.  |a Peguero, Anthony 
245 1 0 |a An adolescent victimization immigrant paradox? School-based routines, lifestyles, and victimization across immigration generations 
264 1 |c 2013 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Journal of youth and adolescence  |d New York, NY [u.a.] : Springer Science + Business Media B.V., 1972  |g 42(2013), 11, Seite 1759-1773  |h Online-Ressource  |w (DE-627)320578542  |w (DE-600)2017317-9  |w (DE-576)102669392  |x 1573-6601  |7 nnas 
773 1 8 |g volume:42  |g year:2013  |g number:11  |g pages:1759-1773 
787 0 8 |i Forschungsdaten  |a Peguero, Anthony  |t Social Bonds Across Immigration Generations and the Immigrant School Enclave: A Multilevel Longitudinal Study of Student Violence, School Disorder, and Dropping Out, United States, 2002  |d [Erscheinungsort nicht ermittelbar] : [Verlag nicht ermittelbar], 2018  |w (DE-627)1840041846 
787 0 8 |i Forschungsdaten  |a United States Department of Education. National Center for Education Statistics  |t Education Longitudinal Study (ELS), 2002: Base Year  |d [Erscheinungsort nicht ermittelbar] : [Verlag nicht ermittelbar], 2005  |w (DE-627)1902796861 
856 4 0 |u https://doi.org/10.1007/s10964-012-9904-2  |x Resolving-System  |z lizenzpflichtig  |3 Volltext 
856 4 0 |u https://www.ncjrs.gov/app/publications/abstract.aspx?id=266703  |x Verlag  |z lizenzpflichtig  |3 Volltext 
935 |a mkri 
951 |a AR 
ELC |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4637416531 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1912451042 
LOK |0 005 20241217044128 
LOK |0 008 241217||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 035   |a (DE-2619)ICPSR111160 
LOK |0 040   |a DE-2619  |c DE-627  |d DE-2619 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-2619 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a nacp 
ORI |a SA-MARC-krimdoka001.raw