Teaching restorative justice

This article outlines four pillars of restorative pedagogy, drawing on relevant literature as well as collective learning distilled through a reflective circle process held by the authors during a course called Teaching Restorative Justice at Vermont Law and Graduate School. The four pillars are (1)...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Pointer, Lindsey (VerfasserIn)
Beteiligte: Dutreuil, Chloe ; Livelli, Brianna ; Londoño Gómez, Catalina ; Pledl, Clare ; Rodriguez, Paula ; Showalter, Ping ; Tompkins, Rodney “Page”
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2022
In: Contemporary justice review
Jahr: 2022, Band: 25, Heft: 3/4, Seiten: 271-281
Online-Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Schlagwörter: