Navigating Get-Tough and Support-Oriented Philosophies for Improving School Safety: Insights from School Administrators and School Safety Staff

Schools in the United States are increasingly faced with the challenge of navigating two seemingly contradictory approaches to school safety. On the one hand, they attempt to make schools safer by employing get-tough, punishment-oriented policies. On the other hand, schools promote support-oriented...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Collier, Nicole L. (VerfasserIn)
Beteiligte: Brown, Samantha J. ; Montes, Andrea N. ; Pesta, George B. ; Mears, Daniel P. ; Siennick, Sonja E.
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2019
In: American journal of criminal justice
Jahr: 2019, Band: 44, Heft: 5, Seiten: 705-726
Online-Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Schlagwörter: