Development and Psychometrics of Instruments to Assess School Personnel’s Bystander Action in Situations of Teen Relationship Abuse and Sexual Assault

This article describes recently developed instruments that assess school personnel’s bystander barriers and intentions in situations of teen relationship abuse, sexual assault, and sexual harassment, as well as perceptions of school readiness specific to relationship abuse, sexual assault, and sexua...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Edwards, Katie M. (Verfasst von) ; Sessarego, Stephanie N. (Verfasst von) ; Stanley, Linda Rae (Verfasst von) ; Mitchell, Kimberly J. (Verfasst von) ; Eckstein, Robert P. (Verfasst von) ; Rodenhizer, Kara Anne E. (Verfasst von) ; Leyva, P. Caroline (Verfasst von) ; Banyard, Victoria L. (Verfasst von)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2021
In: Journal of interpersonal violence
Jahr: 2021, Band: 36, Heft: 3/4, Seiten: NP1586-1606NP
Online-Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (Resolving-System)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Schlagwörter: