Interviewing in depth: the interactive-relational approach

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chirban, John T. (Author)
Format: Print Book
Language:English
Published: Thousand Oaks London New Delhi Sage 1996
Availability in Tübingen:Present in Tübingen.
UB: KB 8 E 7008
Check availability: HBZ Gateway
Subito Delivery Service: Order now.
Keywords:
LEADER 02835cam a2200661 4500
001 330378015
003 DE-627
005 20180720103837.0
007 tu
008 961101s1996 xx ||||| 00| ||eng c
010 |a  96-4475  
016 7 |a b96Y6711  |2 UK 
020 |a 0803973179  |9 0-8039-7317-9 
020 |a 0803973187  |c  (pb)  |9 0-8039-7318-7 
035 |a (DE-627)330378015 
035 |a (DE-576)055230857 
035 |a (DE-599)GBV330378015 
035 |a (OCoLC)247359959 
035 |a (OCoLC)34151755 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a eng 
082 0 |a 158/.39 
082 0 |a 158.39  |q OCLC 
084 |a MR 2400  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123491: 
084 |a QH 244  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141558: 
100 1 |a Chirban, John T.  |4 aut 
245 1 0 |a Interviewing in depth  |b the interactive-relational approach  |c John T. Chirban 
263 |a Gewebe : £ 34.95 ; kart. : £ 15.95 
264 1 |a Thousand Oaks  |a London  |a New Delhi  |b Sage  |c 1996 
300 |a XVI, 144 S.  |b graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
591 |a WW ; 720 ff. bvb; 580 ff. bvb ; 720 ff. (DDC): GBV/LOC ; 5090: L1UB/sred ; IMD-Felder und 1131 maschinell ergänzt (SWB) 
650 0 |a Interviewing 
650 0 |a Interpersonal communication 
650 0 |a Interviews 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4027503-6  |0 (DE-627)104767812  |0 (DE-576)208971211  |a Interview  |2 gnd 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4038971-6  |0 (DE-627)106230158  |0 (DE-576)209032642  |a Methode  |2 gnd 
689 0 |5 (DE-627) 
935 |i Blocktest 
936 r v |a MR 2400  |b Beobachtung, Interview und Umfrage, Feldforschung (auch Meinungsforschung, Marktforschung)  |k Soziologie  |k Sozialwissenschaftliche Theorien und Methoden  |k Methoden der Sozialforschung  |k Beobachtung, Interview und Umfrage, Feldforschung (auch Meinungsforschung, Marktforschung)  |0 (DE-627)1270710907  |0 (DE-625)rvk/123491:  |0 (DE-576)200710907 
936 r v |a QH 244  |b Statistische Methoden in der Markt- und Meinungsforschung. Empirische Sozialforschung  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Mathematik. Statistik. Ökonometrie. Unternehmensforschung  |k Statistik  |k Wirtschafts- und Sozialstatistik  |k Statistische Methoden in der Markt- und Meinungsforschung. Empirische Sozialforschung  |0 (DE-627)1271522578  |0 (DE-625)rvk/141558:  |0 (DE-576)201522578 
951 |a BO 
ELC |b 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3151771688 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 330378015 
LOK |0 005 19970607000000 
LOK |0 008 970505||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c KB 8 E 7008  |9 00 
LOK |0 935   |a krim 
LOK |0 936ln  |a k1.6 
ORI |a SA-MARC-krimdoka001.raw 
SIG |a UB: KB 8 E 7008