Media power

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Altheide, David L. (Author)
Format: Print Book
Language:English
Published: Beverly Hills, Calif. [u.a.] Sage Publ. 1985
In: Sage library of social research (158)
Edition:1. print.
Online Access: Publisher description
Table of contents
Availability in Tübingen:Present in Tübingen.
UB: KB 18 A 2213
Check availability: HBZ Gateway
Subito Delivery Service: Order now.
Keywords:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 272178454
003 DE-627
005 20230207185658.0
007 tu
008 880810s1985 xxu||||| 00| ||eng c
016 7 |a b8641484  |2 UK 
020 |a 0803924119  |9 0-8039-2411-9 
020 |a 0803924100  |9 0-8039-2410-0 
035 |a (DE-627)272178454 
035 |a (DE-576)014987821 
035 |a (DE-599)GBV272178454 
035 |a (OCoLC)246426631 
035 |a (OCoLC)11289240 
035 |a (OCoLC)11289240 
035 |a (DE-604)8002782839 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a eng 
044 |c XD-US 
050 0 |a P90 
082 0 |a 302.234 
082 0 |a 302.2'34 
082 0 |a 302.2/34 
084 |a AP 32950  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/7295: 
084 |a MS 7850  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123798: 
100 1 |a Altheide, David L.  |d 1945-  |0 (DE-588)139013350  |0 (DE-627)607767014  |0 (DE-576)160063620  |4 aut 
109 |a Altheide, David L. 1945-  |a Altheide, David 1945- 
245 1 0 |a Media power  |c David L. Altheide 
250 |a 1. print. 
264 1 |a Beverly Hills, Calif. [u.a.]  |b Sage Publ.  |c 1985 
300 |a 288 S.  |b graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Sage library of social research  |v 158 
650 0 |a Mass Media 
653 0 |a Mass media 
655 7 |a Aufsatzsammlung  |0 (DE-588)4143413-4  |0 (DE-627)105605727  |0 (DE-576)209726091  |2 gnd-content 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4037877-9  |0 (DE-627)106235079  |0 (DE-576)209027029  |a Massenmedien  |2 gnd 
689 0 |5 (DE-627) 
830 0 |a Sage library of social research  |v 158  |9 158  |w (DE-627)129414859  |w (DE-576)008565120  |w (DE-600)189217-4  |7 ns 
856 4 2 |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0654/84022876-d.html  |x Verlag  |y Publisher description 
856 4 2 |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0654/84022876-t.html  |x Verlag  |y Table of contents 
889 |w (DE-627)026854260 
935 |i mdedup 
935 |i Blocktest 
936 r v |a AP 32950  |b Darstellungen zu mehreren Gebieten  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Kommunikationsdesign  |k Rundfunk (Hörfunk und Fernsehen)  |k Nachschlagewerke, Allgemeine Darstellungen  |k Darstellungen zu mehreren Gebieten  |0 (DE-627)1270687522  |0 (DE-625)rvk/7295:  |0 (DE-576)200687522 
936 r v |a MS 7850  |b Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations  |k Spezielle Soziologien  |k Soziologie der Massenkommunikation und öffentlichen Meinung, Mediensoziologie  |k Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations  |0 (DE-627)1271130777  |0 (DE-625)rvk/123798:  |0 (DE-576)201130777 
951 |a BO 
ELC |b 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3297957867 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 272178454 
LOK |0 005 19951117000000 
LOK |0 008 951117||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c KB 18 A 2213  |9 00 
LOK |0 935   |a krim 
ORI |a SA-MARC-krimdoka001.raw 
SIG |a UB: KB 18 A 2213