“ZARPAR”—Educational Program for Cognitive and Behavioral Development: Results of an Experiment to Evaluate Its Impact on Antisocial and Pro-Social Behavior

Using an experimental design and a multi-measure and multi-informant approach, the current study sought to evaluate the impact of the early developmental prevention program “ZARPAR”—an intervention designed as a social and cognitive skills training program, that seeks to promote children’s behaviora...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Santos, Gilda 1951- (VerfasserIn) ; Santos, Margarida (VerfasserIn) ; Farrington, David 1944- (VerfasserIn) ; da Agra, Cândido (VerfasserIn) ; Castro, Josefina (VerfasserIn) ; Cardoso, Carla S. (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: 2025
In: International journal of offender therapy and comparative criminology
Jahr: 2025, Band: 69, Heft: 4, Seiten: 388-416
Online-Zugang: Volltext (kostenfrei)
Journals Online & Print:
Lade...
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Schlagwörter: