APA-Zitierstil (7. Ausg.)

Ghasemi, F. (2022). (Dys)functional cognitive-behavioral coping strategies of teachers to cope with stress, anxiety, and depression. Deviant behavior, 43(12), 1558-1571. doi:10.1080/01639625.2021.2012729

Chicago-Zitierstil (17. Ausg.)

Ghasemi, Farshad. "(Dys)functional Cognitive-behavioral Coping Strategies of Teachers to Cope with Stress, Anxiety, and Depression." Deviant Behavior 43, no. 12 (2022): 1558-1571. https://doi.org/10.1080/01639625.2021.2012729.

MLA-Zitierstil (9. Ausg.)

Ghasemi, Farshad. "(Dys)functional Cognitive-behavioral Coping Strategies of Teachers to Cope with Stress, Anxiety, and Depression." Deviant Behavior, vol. 43, no. 12, 2022, pp. 1558-1571, https://doi.org/10.1080/01639625.2021.2012729.

Achtung: Diese Zitate sind unter Umständen nicht zu 100% korrekt.