Responding to Sexual Assault on Campus: A National Assessment and Systematic Classification of the Scope and Challenges for Investigation and Adjudication, (United States), 2014-2019

This study, Responding to Sexual Assault on Campus: A National Assessment and Systematic Classification of the Scope and Challenges for Investigation and Adjudication, documents the current landscape (the breadth and differences) of campus approaches to investigations and adjudication of sexual assa...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Williams, Linda M. (VerfasserIn)
Beteiligte: Cares, Alison C. (MitwirkendeR) ; Pattavina, April (MitwirkendeR) ; Stein, Nan D. (MitwirkendeR)
Medienart: Elektronisch Forschungsdaten
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: [Erscheinungsort nicht ermittelbar] [Verlag nicht ermittelbar] 2020
In:Jahr: 2020
Online-Zugang: Volltext (kostenfrei)
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Schlagwörter: