Gamingkultur und Identität

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Tappe, Eik-Henning 1984- (Author) ; Gennat, Markus (Author)
Format: Print Article
Language:German
Published: 2021
In: Kinder- und Jugendschutz in Wissenschaft und Praxis
Year: 2021, Volume: 66, Issue: 3, Pages: 90-94
Journals Online & Print:
Drawer...
Availability in Tübingen:Present in Tübingen.
IFK: In: Z 140
Check availability: HBZ Gateway
Keywords:

MARC

LEADER 00000naa a2200000 4500
001 1775635805
003 DE-627
005 20211028103144.0
007 tu
008 211028s2021 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1775635805 
035 |a (DE-599)KXP1775635805 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
100 1 |a Tappe, Eik-Henning  |d 1984-  |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1162967013  |0 (DE-627)1027056644  |0 (DE-576)507709543  |4 aut 
109 |a Tappe, Eik-Henning 1984- 
245 1 0 |a Gamingkultur und Identität  |c Eik-Henning Tappe, Markus Gennat 
264 1 |c 2021 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
650 4 |a Gaming 
650 4 |a Jugendkultur 
650 4 |a Identitätsbildung 
650 4 |a E-Sport 
650 4 |a Videospiele 
650 4 |a Medienpädagogik 
650 4 |a Medienkompetenz 
700 1 |a Gennat, Markus  |e VerfasserIn  |4 aut 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Kinder- und Jugendschutz in Wissenschaft und Praxis  |d Berlin : Bundesarbeitsgemeinschaft Kinder- und Jugendschutz e.V., 2008  |g 66(2021), 3, Seite 90-94  |w (DE-627)556505514  |w (DE-600)2403960-3  |w (DE-576)276266277  |x 1865-9330  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:66  |g year:2021  |g number:3  |g pages:90-94 
951 |a AR 
ELC |b 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3997000743 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1775635805 
LOK |0 005 20211028103144 
LOK |0 008 211028||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-110  |c DE-627  |d DE-21-110 
LOK |0 852   |a DE-21-110 
LOK |0 852 1  |c In: Z 140  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a SA-MARC-krimdoka001.raw 
SIG |a IFK: In: Z 140