APA (7th ed.) Citation

Held, J., & Plaum, E. (1995). Geschlechtsdifferenzen bei Leistungsmotivationsvariablen: Untersuchungen mit der Konstanzer Erfolgs-Mißerfolgs-Batterie (KEMB) an Realschulen = Sex differences in achievement motivation. Investigated with the Constance-succes-failure-battery at nonclassical secondary schools. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 42(2), 115-130.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Held, Josef, and Ernst Plaum. "Geschlechtsdifferenzen Bei Leistungsmotivationsvariablen: Untersuchungen Mit Der Konstanzer Erfolgs-Mißerfolgs-Batterie (KEMB) an Realschulen = Sex Differences in Achievement Motivation. Investigated with the Constance-succes-failure-battery at Nonclassical Secondary Schools." Psychologie in Erziehung Und Unterricht 42, no. 2 (1995): 115-130.

MLA (8th ed.) Citation

Held, Josef, and Ernst Plaum. "Geschlechtsdifferenzen Bei Leistungsmotivationsvariablen: Untersuchungen Mit Der Konstanzer Erfolgs-Mißerfolgs-Batterie (KEMB) an Realschulen = Sex Differences in Achievement Motivation. Investigated with the Constance-succes-failure-battery at Nonclassical Secondary Schools." Psychologie in Erziehung Und Unterricht, vol. 42, no. 2, 1995, pp. 115-130.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.