RT Book T1 The extreme gone mainstream: commercialization and far right youth culture in Germany T2 Princeton studies in cultural sociology A1 Miller-Idriss, Cynthia 1972- LA English PP Princeton Oxford PB Princeton University Press YR 2017 UL https://krimdok.uni-tuebingen.de/Record/1632782707 AB Introduction. Selling the right wing -- Trying on extremism: material culture and far right youth -- Branding identity: coded symbols and game-playing -- Historical fantasies, fantastical myths: sacred origin narratives -- Dying for a cause, causing death: the threat of violence -- Global symbols, local bans: transnational nationalist symbols -- Soldier, sailor, rebel, rule-breaker: embodying extremism -- Conclusion. Mainstreaming the extreme NO Literaturverzeichnis: Seite 253-272 CN a SN 9780691196152 SN 9780691170206 K1 Nationalism : Germany K1 Right-wing extremists : Germany K1 Youth : Political activity : Germany K1 Culture and politics : Germany K1 Ideologie K1 Politische Einstellung K1 Radikalismus K1 Rechtsradikalismus K1 Jugendkultur K1 Jugend K1 Kommerzialisierung K1 Symbol K1 Deutschland K1 Deutschland : Rechtsradikalismus : Politisches Symbol : Kommerzialisierung : Jugendkultur : Konsumgesellschaft K1 Deutschland : Jugendkultur : Kommerzialisierung : Rechtsradikalismus : Sachkultur