APA (7th ed.) Citation

Blohm, M., & Koch, A. (2013). Respondent incentives in a national face-to-face survey: Effects on outcome rates, sample composition and fieldwork efforts = Der Einsatz von Befragten-Incentives in einer bundesweiten face-to-face-Umfrage : Effekte auf Ausschöpfung, Stichprobenzusammensetzung und Feldarbeitsaufwand. Methoden, Daten, Analysen, 7(1), 89-122.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Blohm, Michael, and Achim Koch. "Respondent Incentives in a National Face-to-face Survey: Effects on Outcome Rates, Sample Composition and Fieldwork Efforts = Der Einsatz Von Befragten-Incentives in Einer Bundesweiten Face-to-face-Umfrage : Effekte Auf Ausschöpfung, Stichprobenzusammensetzung Und Feldarbeitsaufwand." Methoden, Daten, Analysen 7, no. 1 (2013): 89-122.

MLA (9th ed.) Citation

Blohm, Michael, and Achim Koch. "Respondent Incentives in a National Face-to-face Survey: Effects on Outcome Rates, Sample Composition and Fieldwork Efforts = Der Einsatz Von Befragten-Incentives in Einer Bundesweiten Face-to-face-Umfrage : Effekte Auf Ausschöpfung, Stichprobenzusammensetzung Und Feldarbeitsaufwand." Methoden, Daten, Analysen, vol. 7, no. 1, 2013, pp. 89-122.

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