Communication and social structure: critical studies in mass media research

Saved in:  
Bibliographic Details
Contributors: McAnany, Emile G. (Editor)
Format: Print Book
Language:English
Published: (New York, N.Y.) Praeger 1981
In:Year: 1981
Availability in Tübingen:Present in Tübingen.
UB: KB 12 A 386
Check availability: HBZ Gateway
Subito Delivery Service: Order now.
Keywords:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 1611206006
003 DE-627
005 20221220080548.0
007 tu
008 850101s1981 xxu||||| 00| ||eng c
020 |a 0030579546  |9 0-03-057954-6 
035 |a (DE-627)1611206006 
035 |a (DE-576)007971826 
035 |a (DE-599)BSZ007971826 
035 |a (OCoLC)6813527 
035 |a (OCoLC)06813527 
035 |a (DE-604)8034125353 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a eng 
044 |c XD-US 
050 0 |a HM258 
082 0 |a 302.2/3 
082 0 |a 302.23 
084 |a MS 7850  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123798: 
084 |a AP 12350  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/6861: 
245 1 0 |a Communication and social structure  |b critical studies in mass media research  |c [Hrsg.] Emile G. MacAnany 
264 1 |a (New York, N.Y.)  |b Praeger  |c 1981 
300 |a VI, 341 S. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Praeger special Studies 
490 0 |a Praeger scientific 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20200919  |f DE-640  |z 3  |2 pdager 
650 0 |a Mass Media 
650 0 |a Communication Policy 
650 0 |a Social Policy 
650 0 |a Mass Media  |x Research 
650 0 |a Mass Media  |x Research  |x United States 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4037875-5  |0 (DE-627)106235087  |0 (DE-576)209027010  |a Massenkommunikation  |2 gnd 
689 0 |5 (DE-627) 
700 1 |a McAnany, Emile G.  |d 1930-  |e Hrsg.  |0 (DE-588)170055884  |0 (DE-627)060074299  |0 (DE-576)162075332  |4 edt 
889 |w (DE-627)027480275 
935 |i mdedup 
936 r v |a MS 7850  |b Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations  |k Spezielle Soziologien  |k Soziologie der Massenkommunikation und öffentlichen Meinung, Mediensoziologie  |k Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations  |0 (DE-627)1271130777  |0 (DE-625)rvk/123798:  |0 (DE-576)201130777 
936 r v |a AP 12350  |b Kommunikationsforschung  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Kommunikationsdesign  |k Organisationsform, Forschung  |k Kommunikationsforschung  |0 (DE-627)1270684116  |0 (DE-625)rvk/6861:  |0 (DE-576)200684116 
951 |a BO 
ELC |b 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3158013223 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1611206006 
LOK |0 005 20020606000000 
LOK |0 008 901102||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c KB 12 A 386  |9 00 
LOK |0 935   |a krim 
LOK |0 936ln  |a k7.3.3.5 
ORI |a SA-MARC-krimdoka001.raw 
SIG |a UB: KB 12 A 386