Being real: the student-teacher relationship and African-American male delinquency

Cause for concern -- What we know -- A researcher investigates -- The social, political, and economic contexts -- The school players -- Student-teacher interactions -- Student outcomes -- What's to be done.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Gibson, Camille (VerfasserIn)
Medienart: Druck Buch
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: New York LFB Scholarly Publ. 2002
In:Jahr: 2002
Bestand in Tübingen:In Tübingen vorhanden.
UB: KB 19 A 9422
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Subito Bestelldienst: Jetzt bestellen.
Schlagwörter:
Beschreibung
Zusammenfassung:Cause for concern -- What we know -- A researcher investigates -- The social, political, and economic contexts -- The school players -- Student-teacher interactions -- Student outcomes -- What's to be done.
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:IX, 331 S.
ISBN:1931202311