Analyzing decision making: metric conjoint analysis

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Louviere, Jordan J. (Author)
Format: Print Book
Language:English
Published: Newbury Park, Calif. [u.a.] Sage Publ. 1988
In: Sage University papers / Quantitative applications in the social sciences (67)
Edition:1. print.
Online Access: Publisher description
Table of contents
Availability in Tübingen:Present in Tübingen.
UB: KB 8 E 1425
Check availability: HBZ Gateway
Subito Delivery Service: Order now.
Keywords:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 025782428
003 DE-627
005 20230207183559.0
007 tu
008 881109s1988 xxu||||| 00| ||eng c
020 |a 0803927576  |9 0-8039-2757-6 
035 |a (DE-627)025782428 
035 |a (DE-576)014304791 
035 |a (DE-599)GBV025782428 
035 |a (OCoLC)17785129 
035 |a (OCoLC)230934938 
035 |a (OCoLC)17785129 
035 |a (DE-604)8008438234 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a eng 
044 |c XD-US  |c XA-GB  |c XB-IN 
050 0 |a HF5415.32 
082 0 |a 658.8342 
082 0 |a 658.8/342  |q OCLC 
084 |a QH 234  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141549: 
084 |a CV 2000  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19152: 
084 |a MR 2200  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123489: 
084 |a CM 3000  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/18945: 
084 |a QH 200  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141539: 
084 |a QP 327  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141858: 
084 |a MR 2100  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123488: 
100 1 |a Louviere, Jordan J.  |0 (DE-588)170717747  |0 (DE-627)060843217  |0 (DE-576)131576348  |4 aut 
109 |a Louviere, Jordan J.  |a Louviere, Jordan  |a Louviere, J. J.  |a Louviere, J. 
245 1 0 |a Analyzing decision making  |b metric conjoint analysis  |c Jordan J. Louviere 
250 |a 1. print. 
264 1 |a Newbury Park, Calif. [u.a.]  |b Sage Publ.  |c 1988 
300 |a 95 S.  |b graph. Darst.  |c 8° 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Sage university papers, Quantitave applications in the social sciences  |v 67 
490 0 |a Sage university papers 
500 |a Literaturverz S. 89 - 94 
505 8 0 |a Literaturverz. S. 89 - 94 
650 7 |8 1.1\x  |a Marktforschung  |0 (DE-627)091376394  |0 (DE-2867)12774-4  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Konsumentenverhalten  |0 (DE-627)091371848  |0 (DE-2867)10300-3  |2 stw 
650 7 |8 1.3\x  |a Theorie  |0 (DE-627)091394902  |0 (DE-2867)19073-6  |2 stw 
650 7 |8 2.1\x  |a Conjoint-Analyse  |0 (DE-627)091354110  |0 (DE-2867)19542-4  |2 stw 
650 0 |a Consumer behavior  |x Mathematical models 
650 0 |a Decision Making  |x Mathematical models 
650 0 |a Conjoint analysis (Marketing) 
650 4 |a Statistische Methodenlehre 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4121202-2  |0 (DE-627)105771082  |0 (DE-576)209541326  |a Entscheidungsprozess  |2 gnd 
689 0 |5 (DE-627) 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4113448-5  |0 (DE-627)105829412  |0 (DE-576)209476567  |a Entscheidungsverhalten  |2 gnd 
689 1 1 |d s  |0 (DE-588)4213629-5  |0 (DE-627)104765194  |0 (DE-576)210215704  |a Conjoint Measurement  |2 gnd 
689 1 |5 (DE-627) 
830 0 |a Sage University papers / Quantitative applications in the social sciences  |v 67  |9 6700  |w (DE-627)130502987  |w (DE-576)006613276  |w (DE-600)761415-9  |x 0149-192X  |7 ns 
856 4 2 |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0654/87072209-d.html  |x Verlag  |y Publisher description 
856 4 2 |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0654/87072209-t.html  |x Verlag  |y Table of contents 
889 |w (DE-627)255977395 
935 |i mdedup 
935 |i Blocktest 
936 r v |a QH 234  |b Regression und Korrelation, Faktoren-, Komponenten-, Diskriminanzanalyse sowie sonstiger Methoden der mehrdimensionalen Analyse. Assoziation, Kontingenz, MOS, Kausalanalyse/Pfadanalyse/LISREL  |k Mathematik. Statistik. Ökonometrie. Unternehmensforschung  |k Statistik  |k Theoretische Statistik  |k Regression und Korrelation, Faktoren-, Komponenten-, Diskriminanzanalyse sowie sonstiger Methoden der mehrdimensionalen Analyse. Assoziation, Kontingenz, MOS, Kausalanalyse/Pfadanalyse/LISREL  |0 (DE-627)1271477971  |0 (DE-625)rvk/141549:  |0 (DE-576)201477971 
936 r v |a CV 2000  |b Methoden der Sozialpsychologie  |k Sozialpsychologie  |k Methoden der Sozialpsychologie  |0 (DE-627)1271481650  |0 (DE-625)rvk/19152:  |0 (DE-576)201481650 
936 r v |a MR 2200  |b Datenverarbeitung und Kybernetik für Soziologen  |k Sozialwissenschaftliche Theorien und Methoden  |k Methoden der Sozialforschung  |k Datenverarbeitung und Kybernetik für Soziologen  |0 (DE-627)1271427508  |0 (DE-625)rvk/123489:  |0 (DE-576)201427508 
936 r v |a CM 3000  |b Methoden der Psychologie (Testtheorie, Skalierung, Faktorenanalyse u.ä.)  |k Allgemeines. Geschichte und Methodik  |k Methoden der Psychologie (Testtheorie, Skalierung, Faktorenanalyse u.ä.)  |0 (DE-627)127150832X  |0 (DE-625)rvk/18945:  |0 (DE-576)20150832X 
936 r v |a QH 200  |b Allgemeines  |k Mathematik. Statistik. Ökonometrie. Unternehmensforschung  |k Statistik  |k Allgemeines. Nachschlagewerke  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1271502097  |0 (DE-625)rvk/141539:  |0 (DE-576)201502097 
936 r v |a QP 327  |b Entscheidungsprozess  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Unternehmensführung  |k Entscheidungsprozess  |0 (DE-627)1270877062  |0 (DE-625)rvk/141858:  |0 (DE-576)200877062 
936 r v |a MR 2100  |b Statistik für Soziologen  |k Sozialwissenschaftliche Theorien und Methoden  |k Methoden der Sozialforschung  |k Statistik für Soziologen  |0 (DE-627)1271427486  |0 (DE-625)rvk/123488:  |0 (DE-576)201427486 
951 |a BO 
ELC |b 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3295431515 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 025782428 
LOK |0 005 20151030140743 
LOK |0 008 880712||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c KB 8 E 1425  |9 00 
LOK |0 935   |a krim 
ORI |a SA-MARC-krimdoka001.raw 
SIG |a UB: KB 8 E 1425